Asistenţă tehnică

Serviciile profesionale de asistenţă tehnică oferite de noi variază în funcţie de complexitate, începând de la servicii elementare de tip help-desk până la servicii complexe de tip administrare de echipamente şi reţele de comunicaţii.

Vă oferim servicii de asistenţă tehnică prin intermediul unor pachete flexibile adaptate la specificul, dimensiunea şi obiectivele clienţilor.
 

Administrare şi mentenanţă remote şi on-site

Serviciile noastre se axează pe acţiuni de prevenire, remediere şi îmbunătăţire.
Echipa ITCNET vă sfătuieşte, vă ghidează şi vă asigură tot suportul necesar pentru a avea o reţea de date fiabilă şi uşor de exploatat.
Oferim următoarele servicii:
  • Instalare şi configurare software şi hardware;
  • Mentenanţă software (sistem de operare Windows sau Linux);
  • Verificare periodică a stării de funcţionare a tuturor echipamentelor;
  • Corectarea problemelor constatate, recomandări la cerere pentru îmbunătăţirea performanţelor şi eficientizare;
  • Back-up periodic pentru datele existente pe server şi staţii de lucru şi disaster recovery.
 

Suport help-desk

Dacă reprezentaţi o organizaţie cu un număr redus de staţii de lucru şi echipamente de reţea şi, implicit, cu mai puţine probleme în privinţa lor, vă oferim un serviciu de asistenţă tehnică de tip help-desk pentru rezolvarea rapidă a unui număr important de incidente.

Serviciile noastre de help-desk sunt furnizate prin: telefon, e-mail, chat, platforma ITCNET

Serviciile ITCNET de suport help-desk acoperă:
  • configurarea de staţii de lucru
  • configurarea de echipamente de reţea
  • instalarea de software: Windows, Linux
  • configurarea de adrese e-mail
  • rezolvarea de defecţiuni ale sistemelor de operare şi utilitarelor